BÜYÜKÇEKMECEDE YELKEN KAMPI

canım oğlum, kasım ara tatilinde istanbul büyükçekmece yelken kulübünde 3 gün kampa gittiniz. yukarıdaki fotografta oradaki yelkenci arkadaşlarınızla birliktesiniz. ilk gün sabah erkenden ahmet hoca servisle aldı sizi. yola çıktınız. yol çok keyifliymiş.  orada kaynaşma oyunları… 🙂 dalgalı ve rüzgarlı havada açılmışsınız denize. burgazdaki gibi iskeleden kuru kuru da binmemişsiniz. büyükçekmecede iskele yerine deniz kıyısından teknelere binildiği için illa ıslanıyormuşsunuz. anlattığına göre belinize kadar suya girip de bindiğiniz olmuş… bir anne olarak içim yanmadı değil hani :))  dersler de görmüşsünüz. seninle gurur duyuyoruz oğlum. bu yaşta bu becerilerin eminiz ilerde sana çok güzel geri dönüşümleri olacak. çok da eğlenmiş olarak geri döndünüz.bu ay bir de yalovadaki yürüyen Atatürk köşküne gittik. kitabını okuduğun hikayenin bir de gerçek yerini gör istedik. çok tatlı bir yermiş. biz de ilk defa gördük.  sonra da Atatürk’ün yalovaya geldiği zaman kaldığı termaldeki köşküne de uğradık, gezdik… Atatürk ve tatlı oğlum… yaşasaydı eminim senin gibi bir çocuğu çok severdi o da…11 kasım babanın doğumgünü… birlikte yaptık pastasını.   babanla hayvanat bahçesine gitmiştiniz. neredeyse tüm hayvanlar uykudaymış, pek çoğunu göremeden dönmüştünüz o gün… yakışıklım benim… pantolonuna o zinciri takmayı sen istedin. kot giydiğinde onu da takıyorsun… sınıf arkadaşlarının bir kısmı ile buluştuğumuz bir akşamdan… filiz teyzem bir hafta sonu seni izlemek için burgaz’a gelmişti… sonrasında onlara gittik… ve öğretmenler günü… benim kırtasiye ihtiyacım var gidebilir miyiz dedin bi akşam. pek demezsin böyle şeyler… olur gidelim dedik. alışverişten sonra bir yerlerde oturup bişeyler içelim tatlı yiyelim dedin : )) herkesler bir arada :)) seramik kursunda sana süpriz yelkenli yaptım. beğenmene ben de çok sevinmiştim 🙂

seni çok seviyoruz canım oğlum… kasım ayı da böyle geçti…