AĞUSTOS AYI YELKENLE TANIŞMA AYI

canım egem, bu ay senin hayatında yeni başlangıçların ayı oldu. uzun zamandır yelken ile ilgili bir sürü hayalin vardı. dilinden düşmüyordu. biraz araştırınca 10 günlük hızlandırılmış bir kurs bulduk. bir hafta ben bir hafta da baban izin aldık seni kursa götürüp getirdik.  o kadar güzel bir ortamdı ki… senin de çok hoşuna gitti. kışın da yelkene devam etmeye karar verdin. şu fotografa şu yakışıklılığa bakar mısın : )) maşallah 🙂     ahmet hoca tanışmak için hepinizi topladı ilk gün. herkese ismini ve neden burada olduğunu sordu. herkesin cevabı standarttı. annem istediği için buradayım, babam böyle bir kurs olduğunu söyledi ve beni getirdi diye. sana sıra geldi ve sen de dedin ki; benim bir hayalim var, bir ada da yaşayacağım ve adama yelkenlim ile gidip geleceğim. o kadar hoşuma gitti ki böyle cevap vermen. ahmet hocanın da hoşuna gitti.   10 günün sonunda sertifika aldınız. Ahmet hocamız çok iyi bir öğretici. kendisine çok ısındık.  bir hafta sonu yelken yarışları trilyedeydi. istanbuldan büyük büyük yelkenliler geldiler. itiraf edeyim senden çok heyecanlandım : )) bir gün seni de onların arasında görmeyi çok isterim yavrum.  araç üstü çadırımızla deniz kampı yapamamıştık. dikiliye gitmeye karar verdik.    ilk gün tekne turu ile başladık. orada gelip bana şöyle demiştin; anne deniz benim arkadaşım… gezi boyunca teknenin en ucundaydın… hatta bir ara yunus bile gördük : )bademlide güzel bir koy bulduk, karavanlarla birlikte kaldık gece. ne kadar güzel bir deneyimdi…  sabah yatakta gözümü denize açmak gibisi yokmuş. ve deniz kenarında böyle bir kahvaltı inanılmaz güzeldi… deniz minarelerinin içindeki yengeçleri izledik seninle.  dikiliden dönüşte bergamaya uğradık. sıcak bir gündü ve baban çekim için gezerken biz seninle gölgelik alan kovaladık : ))  bakmalara doyamıyorum sana. o kadar sevimlisin ki, her halinin fotografını çekip hatıra saklamak istiyorum.  esin teyzenler geldi yine tatil dönüşü bursaya. birlikte gölyazıda kahvaltı yaptık hasret giderdik.  bütün yıl mavi kapak topladık. barınak bu kapakları verip köpeciklere mama alıyormuş. bu ay bir gün de oraya gidip hem yalnız köpecikleri sevdik hem de kapakları teslim ettik. melike ablanla bir akşam buluşması… dünyamı aydınlatan çocuk…  30 ağustosta uçurtma şenliğindeydik. yani ben çalıştım tabi de siz de beni yalnız bırakmadınız. aşırı sıcak ve kalabalık yüzünden yine sıkıldın. uçurtma uçurtmak çok da  umrunda değildi açıkçası :))bir ay da böyle geçti gitti hayatımızdan.